• Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Rádio
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    I'm a manchild born in the promised land
    Captain of my destiny, guidin my faith through the turbulence of life
    See, in order to be who you are, you've got to know who you are
    In order to get to where you want to go,
    You've got to know from where you came
    Say, it was malcolm x who said,
    "a man who doesn't have nothin to stand up for
    Will fall for any god damn thing!"

    I walk with a gat...

    Damn, my face drop tears, it's like nobody cares
    I swear, life ain't fair, sometimes I wanna disappear
    Only blahzay blah' got mad gray hairs, I'm a young old man
    What part of shit iz real don't you understand?
    Twin got murdered, caught one to the temple *gunshot*
    You ain't been what I been through, can it be all so simple?
    I got bad nerves, it's absurb, I'm disturbed
    So, I suggest you watch the words that you blurb
    Out your mouth, or it'll be a shoot out
    I leave you stretched out, I'm thugged, inside and out
    And it ain't by choice
    I'm screamin out loud for love (ahhhh!), do anybody hear my voice?
    Pardon the noise, I'm just a black ghetto boy
    Went through the rain and pain, where's the sunshine and joy?
    I can't seem to find it, trapped in the black cloud
    Watchin my life go down, to hide the suffer when I smile

    Running these streets can be so... trying these trying times...
    Manchild in the promised land, who of you will understand?
    Running these streets can be so... trying these trying times...
    Manchild in the promised land, hey-ay...

    My aunt died from aids, I watched here deteriate
    She told me fuckin wit drugs, was her biggest mistake
    Put my moms on to it, stickin needles in her veins
    Bein sons of addicts, yo, me and cane the same
    We packed bags at bathmart, we both humped tamika
    We used to go to the pool, just to steal kid's sneakers
    Rocked cut-off beepers, wore old clothes for easter
    Shit was so real, we had to split a slice of pizza
    I was born at six months, damn, premature
    My moms birthed a thug like, afeni shakur
    I'm surprised I ain't crazy, from the bug shit I saw
    I caught my mother buyin crack on the first floor
    I never thought I'd be in a cell, smokin the newport
    With all sorts of thoughts, runnin through my mind
    Know I ain't leavin, caught, d.a. took it, jail time
    I glanced at my mom's eyes, she lookin like she wanna cry

    They say I'm an accident waitin to happen, g
    Miss sand from the first floor said she gon' pray for me
    She had a bad dream, that they, murdered me
    I said, "miss, truthfully, I don't believe in dreams"
    Hope is miles away, from where I stay
    Who knows the way? pssshhh... should I pay
    For the directions? my whole family's in correction
    Fake friends half-steppin, I'm stressin, and some question
    Can I trust you? uh-huh, then I love you
    Yea, if not, straight up and down, fuck you
    Bottomline, real people do real things
    Play your position... (running these streets can be so...)

    You see, its like this
    You've got to plan your work and work your plan
    Cuz seein who fails the plan, plans the fail
    Execute your strategy and seize your goal
    Cuz see, persistance overcomes resistance
    Peace

    Encontrou algum erro na letra? Por favor, envie uma correção »

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Shyheim

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.