• Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Rádio
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Informações do Álbum The Saga Continues
    1. The Saga Continues
    2. Bad Boy For Life
    3. Toe Game
    4. That's Crazy
    5. Let's Get It
    6. Shiny Suit Man
    7. Diddy
    8. Blast Off
    9. Airport
    10. Roll With Me
    11. On Top
    12. Where's Sean ?
    13. Child Of The Ghetto
    14. Incomplete
    15. So Complete
    16. Smoke ( Interlude )
    17. Lonely
    18. I Need A Girl ( To Bella)
    19. Nothing Gonna Stop Me Now
    20. If You Want This Money
    21. I Don't Like That
    22. Back For Good Now
    23. Can't Believe
    24. The Last Song

    x
    Ver discografia completa »
    Play
    PLAY

    [P. Diddy]
    Aiyyo, you ready?
    Let's do it {*music starts*}
    Mmm, yeah..
    Yeah.. c'mon

    I'm the definition of: half man, half drugs
    Ask the clubs - Bad Boy, that's whassup
    After bucks, crush crews after us
    No games, we ain't laughin much
    Nothin but big thangs, check the hitlist
    How we twist shit, what changed but the name?
    We still here, you rockin wit the best
    Don't worry if I write rhymes - I write checks (hah!)
    Who's the boss? Dudes is lost
    Don't think cause I'm iced out, I'ma cool off
    Who else but me? (who else?) And if you don't feel me
    that mean you can't touch me, it's ugly, trust me
    Get it right dawg, we ain't ever left
    We just, moved in silence and repped to the death
    (yeah)
    It's official, I survived what I been through
    Y'all got drama, "The Saga Continues..."

    [Chorus]
    We ain't, go-in nowhere, we ain't, goin nowhere
    We can't be stopped now, cause this Bad Boy for Life
    We ain't, go-in nowhere, we ain't, goin nowhere
    We can't be stopped now, cause this Bad Boy for Life

    [Black Rob]
    Hey yo straight from the Harlem streets
    I don't play, I push it down with the Harlem Heat
    (uh-huh)
    All a sudden niggaz got a problem wit me (Black, what
    happened?)
    They run around actin like the Black-o can't eat
    And you know what? (what?) For some strange reason
    (uhh)
    I'm off of this medication, feelin deranged needin
    for y'all to put the word out (c'mon, c'mon) we ain't
    leavin
    We tryin to be rich before we all stop breathin
    Therefore (what?) we kinda hustle lames
    Stay layin down our muscle games (c'mon)
    Still turn niggaz dreams to flames (yeah) you got the
    wire
    If not I ain't sayin no names; you'll soon expire;
    (heh)
    No pain (nothin) I feel remorse
    Yes of course it's me and Diddy up first racin
    Porsches
    wit the big twin valve exhaust-es {*screeching*}
    (yeah)
    On the cover of ya Vibe's, XXL's and Source's bitch
    (c'mon, let's go)

    [Chorus]

    [Mark Curry]
    Yeah, yeah, yo, yeah
    It ain't shit changed, since the Notorious (We miss
    you B.I.G.)
    See everything still glorious (yeah)
    We still got +Warriors+, still be the +Victorious+
    (that's right)
    See it's a lot of them, but it's more of us
    Still got cash to blow, raps to flow
    Still them cats that know, pack ya flow
    That's fo' sho', bottles that pop, joints that rock
    Played the background, hand on my jock, holdin my
    glock (hahaha)
    Money to get (yeah), cars to flip (uhh)
    Bars to sit at and sip Cognac wit jewels that drip
    (c'mon)
    Hoes to see (uhh), make sure they knowin it's me (they
    know it's you)
    Drop that beat, can't believe that I MC (haha)
    Bad Boy 'til the casket drop (Bad Boy) gotta love it
    Place nuttin above it (nuttin) it's on like that
    (c'mon)
    Don't believe, we ain't goin like that
    We're always gonna be here (yeah)
    We there (uhh) every motherfuckaz here!
    [Chorus] - 2X

    [P. Diddy over Chorus]
    Bad Boy.. we ain't goin nowhere
    Uh-huh.. uh-huh.. what?
    We ain't goin nowhere.. we gon' stay right here
    For ever, and ever, and ever, and ever.. c'mon
    We ain't goin nowhere.. we gon' stay right here
    We ain't goin nowhere.. we gon' stay right here
    Yeah, uh-huh.. uh-huh, uh-huh
    Cause it's Bad Boy for life!

    Encontrou algum erro na letra? Por favor, envie uma correção »

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Puff Daddy

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.