• Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Rádio
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    This song's about a high class model,
    over in Paris, France (Oh, Cindy C)
    If I get a camera,
    Tell me will u dance (will u play with me?)
    If I take a picture,
    In the middle of the night (Oh, Cindy C)
    Will u fuck with me,
    sugar, say it's alright, c'mon
    (will u play with me?) (Say it, say it)

    (Cindy C, play with me)
    (I will pay the usual fee)
    Aahhh Cindy C, (What's it gonna be?)
    will u play with me? (What's it gonna be?)
    (Cindy C, play with me)
    (I will pay with usual fee)
    Aahhh Cindy C, (What's it gonna be?)
    I'll pay the fee (Cindy C)

    Super-fine heifer (super fine)
    I saw u in the Vogue
    I knew you would be trouble, (trouble, trouble)
    but why go (go,go)
    I'll give you 7 sips of
    Elderberry wine (1,2,3,4,5,6,7)
    Maybe we'll unlock the
    Secrets of your mind

    (Cindy C, play with me)
    (I will pay the usual fee)
    Aahhh Cindy C, (What's it gonna be?)
    will u play with me? (What's it gonna be?)
    (Cindy C, play with me)
    (I will pay with usual fee)
    Aahhh Cindy C, (What's it gonna be?)
    I'll pay the fee (Cindy C)

    The passion's in the mix. (Serve it up, Sheila)
    Drink it quick - Cindy, shit
    Where'd u get that beauty mark?
    Maybe u and I should be undressing

    Don't all girls look the same? They don't?
    Oh, what a shame.
    Cindy, Cindy. I'll pay the usual fee
    What's the matter, don't u like me?

    ([help me] tell me what it's all about)

    I'm talking about a long [crucial wait](Cindy C Listen
    Girl, if I have 2 beg (She's so tired)
    I'm gonna see u in (Look at me)
    your birthday suit tonight (She doesn't look as good as I do)
    I'm sure you're quite intelligent (U think she does, but think again. See?)
    A whiz at math and all that shit (how 'bout that?)
    But I'm, I'm a tad more interested (Ah ha ha look it,)
    (She can't even walk in those shoes)
    (I can walk better than that)
    in flyin' your kite tonight (She can't even dance)
    Cindy, is that alright? (I would give somethin' to know)
    (how she ever sees anyone)
    (Cindy C)
    Oohhh Cindy C, will u play with me?
    I'll pay the usual fee

    Two organ solos 2 go...

    (Oh Cindy C, Oh Cindy C, Oh Cindy C, Oh Cindy C)
    (Oh Cindy C, Oh Cindy C, Yeah, Oh Cindy C, Oohhh Cindy C)
    (Oh Cindy C, Oohhh, Oohhh, Oh Cindy C)
    (Oh Cindy C, Will u play with me?)
    (Oh Cindy C, I will pay the fee)
    (Ah Cindy C, Will u play with me?)
    (Ah Cindy C, I will pay the fee)

    Help me (aaww shit)

    Excuse my savoir faire,
    But, baby I'm dying 2 take u everywhere (Oh yeah?)
    I wanna show u 2 my friends
    Because baby, you're the living end (Tell me now)
    Let me have a debt worth winning,
    I can feel your ice is thinning
    Like a frozen pond in spring
    Your furry melting thing awaits me
    Your furry melting thing awaits me, (Oh Cindy C)
    and my six-string (Will u play with me?)

    (Cindy, where r u?)
    C'mon Cindy (Oh my God)
    C'mon Cindy (Wait)
    Don't u want 2 play with me? (Ah, yes, no, wait)
    Don't u want 2 play with me? (Yes)
    What's the matter with me, Cindy? (Nothing)

    [shockadelica]

    Oh Cindy C, won't u play with me?

    Music is the key 2 set yourself free
    From depression, drugs and increasing poverty
    The key is 2 the lock, the lock is on the door
    The door has a knob that u've never turned before
    The jack, use the jack, it opens up the lock
    Cuz there's the key 2 unlock the body
    Place it like that 2 open up the door
    The door 2 the house full of people galore
    The beat won't stop 'til the JM jocks
    And he jacks the box 'til the party rocks
    The clock tick-tocks and the place gets hot
    And believe it or not, all the troubles u forgot
    It's just that easy if u want it 2 be
    For all the fellas, and the young ladies
    So ease your mind and set yourself free
    2 the mystifying music that we call Cindy C

    Oh Cindy C, won't u play with me?
    Oh Cindy C

    Encontrou algum erro na letra? Por favor, envie uma correção »

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Prince

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.