• Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Rádio
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    Intro - Lil' Jon]
    Usher...
    Lil' Jon...
    Ludacris...

    [Usher {with Lil' Jon}]
    Yeah, man
    Once again, it's on {It's on}
    You know we had to do it again, right?

    [Lil' Jon]
    We had to do it again, boy
    Want you to sing to these ladies, man

    [Usher (with vocalizing)]
    (Ohh-oh-oh-ohh)
    A'ight, so I'm up first? A'ight, lemme have it...
    (Ohh-oh-oh-ohh)
    Let's do it...

    [1st Verse - Usher]
    Baby, how ya doin'?
    Hope that 'cha fine, wanna know what you got in mind,
    And I'm,
    Got me fiendin' like Jodeci, girl, I can't leave you alone,
    Take a shot of this here Petrone' and it's gon' be on,
    V.I.P. done got way too crowded,
    I'm about to end up callin' it a night,
    You should holla at 'cha girl, tell her you shake it and seized,
    Pull off, beep-beep, shotgun in the GT with me
    She said, "Ohhh-ohhh, I'm ready to ride, yeah,"
    "'Cause once you get inside, you can't change your mind,"
    "Don't mean to sound invasion, but you gotta promise, baby, ohh..."

    [Chorus - Usher]
    Tell me again (Tell me again, my baby),
    That we'll be Lovers and Friends (Ohh, I gotta know, baby, aw yeah)
    Tell me again (Make sho' you right, ohh, before we leave),
    That we'll be Lovers and Friends (Ohh, it's a good look, baby)...

    [2nd Verse - Ludacris]
    Sometime wanna be your lover,
    Sometime wanna be your friend,
    Sometime wanna hug ya,
    Hold hands, slow-dance while the record spins,
    Opened up your heart 'cause you said I made you feel so comfortable,
    Used to play back then, now you all grown-up like Rudy Huxtable,
    I could be your buck, you could beat me up,
    Play-fight in the dark, then we both make up,
    I'd do anything just to feel your butt,
    Why you got me so messed up?
    I don't know, but you gotta stop trippin',
    Be a good girl now, turn around, and get these whippings,
    You know you like it like that,
    You don't have to fight back,
    Here's a pillow - bite...that,
    And I'll be settin' seperate plays,
    So on all these separate days,
    Your legs can go they separate...ways...

    [Chorus - Usher]
    Tell me again (Tell me again, my baby),
    That we'll be Lovers and Friends (Ohh, it's a good look, baby)
    Tell me again (Tell me over-and-over-and-over again),
    That we'll be Lovers and Friends (Make sho' you right, before you choose)...

    [3rd Verse - Lil' Jon]
    I's been know you fo' a long time (shawty),
    But fuckin' never crossed my mind (shawty),
    But tonight, I seen sumthin' in ya (shawty),
    That made me wanna get wit 'cha (shawty),
    But you ain't been nuttin' but a friend to me (shawty),
    And a nigga never ever dreamed to be (shawty),
    Up in here, kissin', huggin', squeezin', touchin' (shawty),
    Up in the bathtub, rub-a-dubbin' (shawty),
    Are you sure you wanna go this route? (shawty),
    Let a nigga know before I pull it out (shawty),
    I would never ever cross the line (shawty),
    Shawty, let me hit ya to me one mo' time...one mo' time...

    [Chorus - Usher]
    Tell me again (Tell me again, my baby),
    That we'll be Lovers and Friends (Ohh, it's a good look, baby)
    Tell me again (Make sho' you right, ohh, before we leave),
    That we'll be Lovers and Friends (Tell me over-and-over-and-over again)...

    [Outro - Usher]
    Oh-oh-hoo
    Oh-oh-hoo
    Oh-oh-hoo-ohhhh-yeaaah...

    [Ludacris {with Lil' Jon}]
    Please tell your Lovers and Friends,
    That Usher, Jon, and Luda had to do it again {Hey!! (Hey!!)}
    Please tell your Lovers and Friends,
    That Usher, Jon, and Luda had to do it again, that's right {Hey!! (Hey!!)}
    Please tell your Lovers and Friends,
    That Usher, Jon, and Luda had to do it again {Hey!! (Hey!!)}...

    Letra enviada por Diogo Souza
    Encontrou algum erro na letra? Por favor, envie uma correção »

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Ludacris

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.