• Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Rádio
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    Jiggle my mutha fucken balls bitch
    Insane Clown Posse back in this mutha fucka
    Hey yo Violent J, whats up?
    It's Christmas, time for a sadah
    Maybe your wife, maybe your daughter
    It's midnight, I land my sleigh
    Make way for jolly St. J
    Climb down the chimney, for the murder
    Dressed as the fat man everyone's heard of
    Shimmy down, shimmy down, what the fuck?
    Somebody help me, I'm stuck
    Now what to do?
    I feel whack I got stuck in a chimney stack
    But I hack
    And shimmer on down Santa Claus Clown
    Can't fuck around, now Livingroom, shhh, I creep
    Tiptoe's cuz they asleep
    I pulled out the ax and slid down the hall
    I got a gift for all of ya'll
    What's that? I better hide quick
    Oh fuck, it's the real St. Nick
    And he musta been taken a shit
    But regardless, I better move quick, now
    So I jumped him, Santa's no joke
    Fucked around got my damn neck broke
    He strap, shot, he didn't miss (Gunshots and ho ho ho)

    "I'm dreaming of a dead Christmas,
    the kind you'll never have again,
    cuz if you have a dead Christmas,
    that means you're dead and that's the end"
    Have a merry Christmas you fuckin chump,
    Seasons greatings loser, Yo 2 Dope kick it!

    Jack Frost nibbles, ha, but fuck that
    I aint got a home so he nibbles on my nutsack
    And my buttcrack, toes, and elbows
    My nutz is froze
    Fuck you hoes
    So I made a friend like me, a snow man
    He was down with the clown like a blow man
    Had a hat and eyes outta charcoal
    And a pipe, we fill it with endo
    Me and him sang songs in the snowflakes
    He ate snowballs, I ate cornflakes
    And we both would freeze our ballz off
    I was there every time his head fallz off
    I put it back on for him with a smile
    He was my boy, made from a snow pile
    Then the storm came, a blizzard
    Snow, wind, ice, a blizzard
    We pulled through we hid in an alley
    The next day it was like sunny valley
    He was meltin I was just fine
    He got pissed and pulled out a nine
    "If I'm gonna die you should come with me Cuz we boyz" (gunshot) It hit me
    Damn I'm dyin, I'm dead he got his wish
    And all I got was another red Christmas

    "Silent night, Violent fight
    Now I'm dead
    One to the head
    Christmas this year seemed so whack"

    Happy New Year bitch boy I got a new Years resolution
    For your chicken ass mutha to kiss my mutha fucken ass, Woo! Jingle Bellz, Jingle Bellz jingle all the way
    Pass your fucken mom up if the ICP don't play,
    hey Wicked Clowns, Wicked Clowns
    bitches drop your drawers
    Don't talk back just suck my sack and fiddle with my ballz

    Yeah, ICP, Southwest for life,
    Christmas time know what I'm sayin,
    Mr. Chris Cringle, you fat bitch, mutha fucka never came,
    shit, I'm a slap your across your red ass face mutha fucka, ugh
    Southwest down
    On the 12th day of Christmas my true love gave to me
    12 dead chicken boys
    11 stinking bitches
    10 bigot's dying
    9 mothers bitching
    8 crackhead babies
    7 redneck hoes
    6 rotting bodies
    5 cases of FAYGO, hey!
    4 neden holes
    3 fat stanks
    2 splatterd dogs And

    Encontrou algum erro na letra? Por favor, envie uma correção »

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Insane Clown Posse

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.