Página inicial > Hip Hop > E > Eminem > The Warning

The Warning

Eminem


Only reason I dissed you in the first place
is because you denied seeing me
Now I'm pissed off
Sit back homey and relax,in fact,grab a six pack
kick back, while I kick facts

Yeah Dre's sick track, perfect way to get back
Wanna hear something wick wack?
I got the exact same tattoo
that's on Nick's back
I'm obsessed now
Oh gee, is that supposed to be me
in the video with the goatee

Wow Mariah, I didn't expect her to go balls out
Bitch, shut the fu*ck up before I put
all them phone calls out you made to my house
when you was wild n out
before Nick
When you was on my di*ck and give you
somethin to smile about

How many times you fly to my house?
Still trying to count
Better shut your lying mouth
if you don't want Nick finding out
You probably think since it's been so long if i had
something on you I woulda did it by now
On the contrary, Mary Poppins,
I'm mixing our studio session down
and sending it to mastering to make it loud

Enough dirt on you to murder you
This is what the fuck I do
Mariah, it ever occur to you
that I still have pictures?
However you prefer to do and goes for you too, Nick,
faggot

You think I'm scared of you?
You gonna ruin my career you better get one
Like I'ma sit and fight with you
over some slut bitch cunt
who made me put up with her psycho ass over 6 months
and only spread her legs to let me hit once
Yeah, what you gonna say? I'm lucky?
Tell the public that I was so ugly
that you had to be drunk to f*ck me?

Second base? What the fuck you tell Nick, punk?
In the second week we was dry humping.
It's gotta count for something.
Listen, girly.
Surely you don't want me to talk about
how I nutted early cos ejaculated prematurly
and bus all over your belly,
and you almost started hurling and said
I was gross,
go get a towel you're stomachs curling.
Or maybe you do.
But if I'm embarrassing me,
I'm embarrassing you
and don't you dare say it isn't true.
As long as the song's getting airplay
I'm dissing you.

I'm a hair away from getting carried away
and getting sued.
I was gonna stop at 16.
That was 32.
This is 34 bars.
We ain't even a third of the way through.

Damn, Slim. Mariah played you.
Mariah who?
Oh did I say ''whore'', Nick? I meant a liar too.
Like I've been goin off on you
all this time for no reason.
Girl you out ya alcholic mind.
Check ya wine cellar.
Look at all the amounts of wine.
Like I sit around and think about you all the time.
I just think this is funny
when I pounce you on a rhyme.
But it now i'm about to draw the line.
And for you to cross it that's a mountain
that I doubt
you wanna climb.

I can describe areas of your house
that you wouldn't find on an episode of Cribs
A blubba load ribs
so don't go opening your jibs
cos every time you do
it's just another load of fibs
I ain't saying this shit again, ho.
You know what it is.
It's a warning shot for
before I blow up ya whole spot
Call my bluff and I'll release
every fucking thing I got
Including the voicemails
right before you flipped your top
When me and Luis were tryin' to stick
two CD's in the same spot

(Slim Shady I love you)
I love you too
Let me whisper sweet nothings into your ear, boo.
Now what you say?
(It's nothing)
Guess what I'll do?
I'll refresh your memory
when you said ''I want you''
Now should I keep going
or should we call truce?
(You think you're cute, right? Hahaha)
You bet your sweet ass I do
(I'm Mary Poppins, b)
And I'm Superman, mmm
(Mary P. Slim Shady)
Comin' at you
So if you'll still be my (babygirl)
Then I'll still be your (Superhero, Wilma M.)
Yeah, I'm right here
(You like this)

Nope. Not anymore, Dear.
It cuts like a (knife) when I tell ya get a (life)
But I'm movin on with mine
Nick, is that your (wife)
Well tell her to shut her mouth
then I'll leave her alone
If she don't (sing this script?)
then I'ma just keep goin
(I se Mary Ann. Mary Ann's saying
''cut the tape, cut the tape''. Knife!)

By: Narcotic
Corrected by: Thiago Manfrin

Encontrou algum erro na letra? Por favor, envie uma correção >

Compartilhe
esta música

Ouça estações relacionadas a Eminem no Vagalume.FM

ÚLTIMAS

MIX DE MÚSICAS

ARTISTAS RELACIONADOS