• Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Rádio
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    [Eve: Verse 1]
    Uh
    Sick when she rock shit, stop when block shit
    Never try to run when she pull back the cock shit
    Stop, drop, shut 'em down open up shop shit
    Got 'em goin' crazy, wonderin' when they could cop shit
    First lady, Ruff Ryder, honey got the hot shit
    Star-bound, money now, for jet-black drop shit
    Eve guarantee, betcha' niggaz wanna pop this
    Little kids be behind me screamin' out, "Can you stop miss?!!"
    I know they daddy's fiendin', daydreamin' bout me topless
    Real bitches listen while they ride around and knock my shit
    Try not to move ya head, come on now, stop it
    Hustle nigga betty take yours quicker than coke profit
    'Cuz I can double it, and put
    Bitch on bitch, brick on brick, stich on stich, who you fuckin wit?
    Not me, can't a nigga or bitch stop me
    You hatin' mothafuckas line up for your first copy

    [Chorus]
    [Nokio]
    Y'all fuckin' with the right ones, UHH
    Role it up and just lite some, UHH
    Where my niggaz with the big guns?
    And when you smoke that shit it's like, "WHOA!!WHOA!!"
    [Eve]
    Y'all fuckin' with the right ones, UHH
    Role it up and just lite some, UHH
    Where my niggaz that take ones?
    'Cuz when we smoke that shit it's like "WHOA!!WHOA!!"

    [Verse 2: Eve]
    Uh, yo
    Start the beef, hold up, ran when we roled up
    Tough guy, wanna try ya luck? Betcha' fold up
    Ask around partner, got this whole shit sewed up
    Gotcha' cryin' like, "Man I wanna blow up!!"
    Cowards make me sick, swere to god I wanna throw-up
    Answer in a session with me? You better flow tough
    Offended? Don't agree with what i'm sayin' nigga? So what?
    Now I gotta teach you respect, you better slow up
    Question, 'Can she really hold it down?' (sure enough)
    Philly's where she from, but when she smoke, she like to go Dutch
    You know what? Quick to take the next man shyne
    Quick to make him start bitchin' make the next man whine
    Fuckin babies!! Go ahead and lay down, it's nap-time
    Same shit you spittin', heard it in your last rhyme
    Ain't to much thatchu' could do, so that'chure skills could pass mine
    Car eer fineto, here's some dough, go watch a peep show

    [Chorus]
    [Nokio]
    Y'all fuckin' with the right ones, UHH
    Role it up and just lite some, UHH
    Where my niggaz with the big guns?
    And when you smoke that shit it's like, "WHOA!!WHOA!!"

    [Eve]
    Y'all fuckin' with the right ones, UHH
    Role it up and just lite some, UHH
    Where my niggaz that take ones?
    'Cuz when we smoke that shit it's like "WHOA!!WHOA!!"

    [Verse 3: Eve]
    What me to talk crazy, shit, my moms made me
    And all ya'll niggas can do is *???spend a paybie???*
    Ain't gonna never change, do anything for bricks
    Call my celly to come get you while I pass you in your Range
    Nigga ride ya shotgun in the car wit' your friends
    And what the fuck you wanna do? But wanna blow out your brains?
    Clown, I spot 'em from the time you buy me a drink
    Instantly I get a vision of diamond studded links, and full ink minks
    And little doggies dyed pink
    'Cuz I know ya wanna spend your last, before you even think
    If you know somethin', speak the shit, I can keep a secret
    To me, the niggas with the most money, is the cheapest
    Wanna give me money off the book? Daddy you can keep it
    That's why they got the most sites, and in the most fights
    And walk with big brolic niggas thats protectin' they life
    If you know you pussy nigga, take off the ice

    [Chorus]
    [Nokio]
    Y'all fuckin' with the right ones, UHH
    Role it up and just lite some, UHH
    Where my niggaz with the big guns?
    And when you smoke that shit it's like, "WHOA!!WHOA!!"

    [Eve]
    Y'all fuckin' with the right ones, UHH
    Role it up and just lite some, UHH
    Where my niggaz that take ones?
    'Cuz when we smoke that shit it's like "WHOA!!WHOA!!"


    Encontrou algum erro na letra? Por favor, envie uma correção »

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de DMX

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.