• Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Rádio
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    [Chorus - Krayzie]
    Ain't nothin' changed, everyday
    Ain't nothin' changed [x3]

    It's an everyday thang when you hear the bucks bang
    Mo Thugs is all you claim
    stay thug up in this game and remain the same
    So follow me, now see (now see)
    off to the double-glock and hear pistols poppin'
    buckin' them bodies with shots, and a come up,

    Everybody get up, get down [x4]

    Everybody get up and like my fucked-up gang without the grip
    Gotta have another bill, y'all Dog, I need all my change
    Soon as creep up, I'm pullin' my people up outta the bullshit
    That's why we choose this thugsta music
    You just move it dont abuse it
    Bone so lovely
    Gotta get, gotta get, get money (mo' money)
    Thuggin' forever we keepin' it real,
    I'm ready to show when they let niggas roll with Mo Thug hit the shit
    then we roll with murder we told ya
    Rollin', blowin' indo, we go
    niggas doubted we are trues, yeah
    Ready to bust on anything
    Shoot 'em up, shoot 'em up
    Nobody move, nobody get hurt
    Killa, Me killa, killa... (Break it down) [x15]

    [Layzie]
    I'm wonderin really how many more niggas
    I'll see in a coffin before its my time
    I'm the kind right here to take losses, not a dime
    Everyday it's the same, and I gotta mine to the grind
    My mental be stressed on my pistol my only untensil for cheddar
    It's on the level war
    Whatever my mind is my church and my kids or my pleasure
    Would ya like to come parlay with Lay all through my hood?
    Sit back, everything gon' be all good
    Niggas ridin' real, knock on wood, goin' against the grain
    It's all the same, It's all the same
    Smokin' on a lot more weed than before
    no pain, no gain
    You straight up hangin', and that's shame
    How long we'll reign
    Bang, bang, gotta get down for my thang,
    ain't nothin' to do to get outta this game (outta this game)
    Run, we came with consistency
    instantly and guard them greens of the earth
    We're resistance, baby
    baby, tell me what doyou wanna do?
    Tell me, what do you wanna do? You can ride and smoke with me
    or I can ride and smoke with you
    It's all cool, It's all cool, It's all cool
    Act a fool, Act a fool, It's all cool, It's all cool

    [Bizzy]
    Ready when I got my pistol, and got to flip, and when in my hood,
    should be animal and gnarl, wanna go shut you down and eat breakfast
    oh so, don't you know that I know you're whole M.O.
    and away you go and I got (...?...) mo, little bit
    you know so, hit it, me stumble (...?...) and even scuffle
    I heard my little brother smacked the shit out you bitch and bust you
    hear my nationwide "fuck you, fuck you"
    I got people that you trust,
    who needs some greens, and really don't love you
    Never familiar, send 'em all in the city out to (?)
    an everyday thang and I bang your brains, nigga

    [Krayzie]
    Ain't nothin' changed everyday
    Ain't nothin' changed [x4]

    [Wish]
    It's an everyday thang, it's an everyday thang,
    it's an everyday thang, thang.
    It's an everyday thang, it's an everday thang,
    it's an everyday buck, buck, buck, bang.
    Calm me down. It ain't gon' change. We won't change
    Bone thugs-n-harmony, we keeps it realer
    Tell me, can you feel us feel us, feel us?
    Tell me can you feel us, feel us, feel us, killas?
    Even though we still roll the Clair, playa haters better beware,
    'cause we got mines, we got nines, we got shit to blow you all the time
    Anytime you got yours, you got yours, I got mine, I got mine
    Fuck with mine, fuck with mine.
    East 99 is the street, keep it on the low when they creep,
    or Bone got heat, Bone got heat,
    hurt them who tried to hurt me. B-O-N-E, 'cause I'm rollin with ya,
    'cause I'm rollin' with ya, 'cause I'm rollin' with ya.
    It's an everyday, it's an everyday,
    it's an everyday thang, bang
    It's an everyday, it's an everyday,
    it's an everyday buck, buck, buck, bang

    [Krayzie]
    Ain't nothin' changed everyday
    Ain't nothin' changed [x8]

    Encontrou algum erro na letra? Por favor, envie uma correção »

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Bone Thugs-n-Harmony

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.