Muito mais que só letras de músicas

  • Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    U have just accessed the Hate Experience
    Do U wish 2 change your entry?
    Very well, please enjoy your experience

    I never thought that U would be the one
    After all the things that we've been through
    U gave your body 2 another in the name of fun
    I hope U had some baby, if not, boo hoo
    CHORUS:
    It's so sad but I hate U like a day without sunshine
    It's so bad but I hate U cuz U're all that's ever on my mind
    Honey, I hate U - Now everyday would be a waste of time
    Cuz I hate U
    I never thought that I could feel this way
    2 fall in love was a table reserved 4 fools
    Say U're sorry if U wanna but it's all in vain
    I'm out the door sweet baby, that's right, we're through
    CHORUS
    This court is now in session
    Would the defendant please rise?
    State your name 4 the court
    Never mind (Billy Jack Bitch)
    U're being charged with one 2 many counts of heartbreaking
    In the 1st degree
    I don't give a damn about the others
    My main concern is U and me
    Your honor, may I call 2 the stand my one and only witness?
    A girl that know damn well she didn't have no damn business
    I know what U did, how U did it and uh.. who U did it with
    So U might as well plead guilty cuz U sure can't plead the 5th
    Now raise your right hand
    Do U swear 2 tell the whole truth
    Not the half truth like U used 2 so help U God?
    Nod your head one time if U hear me
    If U don't, I'll have 2 use the rod
    Anything 2 make U see that uh.. U're gonna miss me
    Yeah, U're gonna miss me
    Uh, uh, uh, oh!
    If it please the court
    I'd like 2 have the defendant place her hands behind her back
    So I can tie her up tight and get into the act
    The act of showing her how good it used 2 be
    I want it 2 be so good she falls back in love with me
    Close your eyes
    I'm gonna cover your ass with this sheet
    And I want U 2 pump your hips like U used 2
    And, baby, U better stay on the beat
    Did U do 2 your other man the same things that U did 2 me?
    Right now I hate U so much I wanna make love until U see
    That it's killin' me, baby, 2 be without U
    Cuz all I ever wanted 2 do was 2 be with U ... ow!
    I hate U (I hate U)
    Because I love U (Because I love U)
    But I can't love U (I can't love U)
    Because I hate U (I hate U)
    Because I love U
    I love U, baby
    I love U {x3}
    I love U cuz U're all that's ever on my mind
    I hate U because I love U

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Prince

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.