Muito mais que só letras de músicas

  • Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    [Prodigy (Slim)]
    Tssh, shorty come here (112)
    Listen, listen, listen, I know, I know (Ooooh)
    (Love you) God damn
    (Need you) Hear me out though
    (Let's ride..) Yo (Let's ride..)

    Hey love, I wanna hold you and talk to you
    Put my arm around ya shoulder and walk witchu
    Be that one that assures you, my words are true
    I know that nigga don't be doin what he 'sposed to do
    I got much more to give than homie do
    And you so fine, I just wanna roll witchu
    You a Queen bitch, you need a king close to you
    You need a nigga like P to just flow witchu
    And I gotta try, cuz anything's possible
    And you just might see things the way I do
    I just wanna get next to you, friends witchu
    Burn hundreds, wake up in the bed witchu
    I love when you walk, how that body move
    Pardon my mouth, I'm just being honest boo
    I will pay for airtime just to vibe witchu
    Kisses and hugs until the next time you swing through

    [Chorus: 112]
    So many things that I wanna do
    Wanna kiss, wanna touch, wanna taste, never teasing you
    Oooh baby, cuz I only wanna be with you
    Girl you know, anything that you need, I got it
    Million dollar shoppin spree, I got it
    Anything that you want, I got it
    You know, I got it, ask me, I got it

    [Havoc]
    Ma I want you in the worst way, and I ain't thirsty or nothin
    But when I see somethin boo, I go hard for the one
    Hit my cell, I'ma take you out to eat
    And kill any misconception that you got of Mobb Deep
    Throw that bug in ya ear, and it's about time
    Cuz a nigga like me, been wantin you for years
    Bumped heads here and there, but never got the chance
    Best to those who wait, once I get up in them pants,
    ain't no one minute man
    'Posed to be with him? Better change those plans
    Anything you gotsta do, lotta screw
    Must be out his monkey-ass mind
    How the hell he gettin tired of you?
    Lemme light that fire that ya body desire
    Get you back to being sexy, single, "Free" like Mya
    Cuz I treats 'em right, you know how I rock it
    Whereever you at girl I'm on the next flight

    [Chorus]

    [Prodigy]
    Sit back, I got this baby girl you straight
    For sure, rest asure you in the arms of strength
    Baby I'll die for my loved ones, make no mistake
    I'm not that man, I keep my gun on bait

    [Havoc]
    And it's a cold world, ya man don't understand ya pain
    And I know you gettin tired of the same ol' same
    He expect to keep you locked with that five karat ring?
    Let's cop that old real while 112 sing

    [112]
    Anything you want, and anything you need
    Just pick up the phone, and call me
    Oooh anything, anything you want (anything you want)
    and anything you need
    Ooooh.. I'll come running!

    [Chorus: 2x]

    Yeah.. 112...
    Mobb Deep... (let's rock this)
    Let's go.. (Prodigy)
    Da-da-da-da-da.. (Havoc)
    Ohhh.. Let's go..
    Let's ride... (That's right..)

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Mobb Deep

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.