Muito mais que só letras de músicas

  • Vagalume
  • A-Z
  • Estilos
  • Top 100
  • Playlists
  • Hot Spots
  • Notícias
  • Play
    PLAY

    [Fabolous]
    Yeah..Uhh..
    I know I make u wanna leave the one you with,
    But I ain't Usher Raymond,
    Im the kid that they rush to blamin', for the crush they claimin',
    Who can make em' blush the same when I ask,
    "Whats my name" and they yell,
    F-A-B-Ohh
    You shouldn't have even brought her my direction,
    Unless she was handcuffed with an order of protection, Yeah.
    Im talkin wreckless now,
    Cause im the reason that your girlfriends are your ex's now

    [Mike Shorey]
    Im the fella that keep em yellin, and its nuttin to get em,
    I don't sweat em', its what I tell em',
    And they quickly forget em',
    And I bet em' I get them to forget the day that they met em'
    And I let em', cause I can bend em'
    And its more then the denim,
    But Ive been
    Born to move, while you dudes be sleeping,
    The coupe on 22's keep the Shorey sneaking,
    And she wont tell the truth, she too used to creepin
    The mic is in the booth, it's the truth im speaking

    [Fabolous]
    Any girl I gave it to..
    Cant even go love another man,
    I give it to em' like no other brother can,
    She say my man can barely move me,
    But boy you made me scream, like a scary movie,
    On top of that,
    Im smoother then the rest of the gangsters,
    And I knew that dude you met, was a wanksta
    Oh.
    Damn homie,
    Your girl is with the street Fab. Homie,
    And she aint fuckin with you

    [Mike Shorey]
    It's a shame, you lames
    Can't even maintain your dames,
    And its insane the way, that she gave me brain
    I pimp things the same, don't forget the name
    And when chicks peep the chain, they just cant restrain
    Shorty don't try to fake it,
    Just up and face it,
    Your time is being wasted, your mans a basic
    See it all in his face, that he's cheap and tasteless,
    But life is what you make it, just watch the bracelet

    [Fabolous]
    I bet your man cant do it like me, (Nah)
    His veins don't pump pimp fluid like me, (Nah)
    He's nowhere near or like me,
    And he probably think keeping you in check,
    Is buying you a pair of Nike's
    Why wouldn't I.. get dough from her,
    When the digits on my checks, look like phone numbers
    Fuck It,
    You might as well tell that buster skid addle,
    Not even Cochran can help him win this custody battle
    Yeah.

    [Mike Shorey]
    You can catch me in the club, with a case of bub
    And a thick chick to rub, niggas hate because
    When they sit in the truck, they be quick to fuck
    When im getting a nut, they just lick it up
    Im in favor if, bust a flow is dangerous,
    I don't aim to give shortys our relationships,
    But they crave the chips, how many the range can fit
    She just changed a bit, since I got the hang of it

    [Fabolous Talking]
    That's right we got the hang of it,
    Mike shorey
    Fabolous
    Street family
    Desert storm
    I know you his but I wanna make you mine.

    Comente
    user 300 caracteres restantes. Enviar

    Todas as letras de Fabolous

    Publicidade
    Notícias
    Mais notícias »
    Hot Spot
    Top Músicas do Vagalume
    Top 100 »

    As informações deste site são postadas integralmente pelos usuários. É importante dizer que é possível que os dados estejam desatualizados ou incorretos, sendo assim, o Vagalume exime-se de qualquer responsabilidade sobre as informações publicadas.Caso haja interesse em remover ou alterar alguma informação, entre em contato conosco.


    É permitida somente a visualização no site das letras de músicas encontradas aqui, vedada sua reprodução através de quaisquer outros meios (Lei 9610/98).Todas as letras de músicas são propriedade dos seus respectivos autores e divulgadas somente para fins educacionais.All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics are provided for educational purposes only.